Skärpning!!

Nu har jag lovat mig själv att sluta vara så dumt optimistisk när det gäller tider!! Lyckades självklart missa tåget hem, trots en stark insats (25 min från dojo, till sönderstressad gubbe, till taxi som inte blev något av, till spårvagn). Ja vad ska man säga, hann boka om biljetten samma klockslag tåget skulle gå i varje fall.. Dock innebar detta en tågluff på sisodära 6 timmar hem!! Yippie!! Nu ska jag fan skärpa mig på riktigt! Dagen har iallafall varit helt okej, ganska mycket prat (som vanligt) men ändå intressant! Hoppas ni andra har en trevlig lördagkväll /tågluffarn

Kommentarer
Postat av: Helene

Mohahaha rätt åt dig!

2011-09-04 @ 15:21:51
URL: http://hsamuelsson.blogg.se/
Postat av: Cissi

tack för medlidandet helene!! :P

2011-09-05 @ 22:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0