Relaxmys med fina flickor!!

 

Snodde en dålig bild av helene eftersom jag inte lyckades ta någon själv :P I lördags kväll var det som sagt tjejmys på relaxen. Blev bara jag, Helene, Julia och Towe men det var supermysigt! Plockade ihop egen sallad på lundbyhallen (kanske inte det bästa alternativet för cecilia wallin som lyckas få i ett kilo i burken) haha Gott var det iallafall! Blev även rutchkanerace, tävlingar i strömmen och massa snack i bubbelpoolen!

Igår körde jag ett säckpass på morgonen. Kändes helt okej! Blev sedan jobb, promenad och myskväll med mat och film tillsammans med Becca och Fredric :)
Idag har jag jobbat sen 6. Precis käkat lite och ska nu ta en powernap innan sparringpasset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0