On the way, again!

Jahopp då är jag visst påväg till gbg! Har tk, årsmöte mm där i helgen och jag hade från början inte tänkt åka eftersom jag skulle jobbat. Dock stod jag med på schemat och ska tydligen hålla en liten del (var mycket viktigt) så jag fick helt enkelt se glad ut och ta mitt pick och pack och ta mig dit ändå :p skulle åkt med anna och Mats, men anna fick halsfluss i veckan och Mats ringde mig igår kväll och sa att även han blivit sjuk. Tur det fanns några vänliga själar i Huskvarna jag kunde lifta med! ;) nu återstår bara att komma på det där med övningar, men har en liten tanke så vi får väl köra på det och improvisera lite ;p Träningen har kännts sådär sista dagarna. Körde ett matspass i torsdags och igår var det backintervall + cirkelträning med Fredric och lite sparring med patric. Har inte riktigt kunnat fokucera och även kännt mig stressad. Vet inte varför? Provade dock att köra lite övningar med trx (banden ni säkert hört talas om). Riktigt bra och jobbigt! Fredric har precis införskaffat sig ett par! Är man intresserad finns dom att kika in, prova och köpa på budo & fitness i Linköping! :) Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0