Here we go!!


Blev en morgontur på cykel till lundbyhallen för att inhandla lite mellis! Sitter nu och käkar frukost. Min plan inför British var att träna ganska mycket även denna veckan eftersom jag nte kännt mig särskilt trött i kroppen. Dock har jag inte tränat sedan i tisdags för har känt av både hals och näsa. Igår kväll hade jag även riktigt ont i huvudet, men hade iallafall ingen feber. Idag känner jag mig mycket bättre och det är jag VÄLDIGT glad för! Synd att min träningsplanering inte höll, men huvudsaken är att jag mår bra imorgon.

Har dock inte så stor koll på vilka som ska dit. Lista och lottning görs inte förräns imorgon bitti, så vi får väl vänta och se helt enkelt. Har försökt kolla lite matcher på några jag misstänker ska va med iallafall :P Bl.a. min match mot Emma Markwell från i våras, http://www.youtube.com/watch?v=SMqJXzRl0gA som är jävligt lång och ganska tråkig, men måste säga att jag är ganska sugen på en revanch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0