Happy!



Vi ska ha ett squadläger hos oss i Mjölby på söndag. Tanken var att Andreas Almén skulle hålla i det, men han fick förhinder och vi började kolla runt vem som skulle kunna ha det istället. Och nu har vi lyckats få Vytautas Cepla att komma till oss!! Ska bli sjukt kul! :) Vytautas är från Litauen men är för tillfället i Linköping och forskar på universitetet där. Har har en hel del erfarenhet och kom bl.a. 4 i -80 kg på EM i år! Stort tack till Mathias som hjälpt mig fixa massor med detta!! TAGGA söndag!

Måste även berätta att jag var ute och joggade en sväng i morse. Provade min run keeper som sa att jag sprang 4,6 km på ca 26 min, tror dock sträckan var lite längre :P Vet att det inte är någon supertid, men jag måste ändå säga att jag är nöjd! Det här med löpning är ju inte riktigt min grej, så man får vara glad för det lilla man åstadkommer ;) För övrigt kan jag varna för att det är Vasaloppet i spåret idag, ni vet när alla ungar från vasa springer 2,5 så många gånger man kan! Jag som brukar tycka det är skönt i skogen eftersom man är ganska ensam, men icke idag, helt fullt med folk!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0