"det kan alltid bli värre"

Det tragiska, men lite komiska är att jag efter att ha skrivit inlägget om att jag skulle försöka skärpa mig glömmer min påse på tåget där jag bl.a. har ipod, plånbok, körkort och kontokort! Det är faktiskt för jävligt!! Att hittegodsavdelningen på SJ säger att det kan ta upp till 2 veckor innan dom får in grejerna gör ju inte saken bättre!

Jobbade igår och joggade en sväng efter det, faktiskt rätt skönt! Trodde nog aldrig jag skulle säga det :P Blev även soffhäng och idolmys med min kära syster!
Idag var det tidigt jobb, vattenträning och ett pass på gymmet efter det :)


Min otroligt grymma och underbara syster som inte alls är brun!! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0