British open!!

Sitter på bussen och är snart framme på Skavsta. Kissnödig och hungrig, bra kombination :p duktig som jag är har jag en flaska vatten med mig, hjälper säkert massor just nu! :p Fick höra att uppsalagänget också åker från Skavsta så blir att träffa dom på flygplatsen. Nu känner jag att nerverna börjar komma!! Har inte kännt av något innan, men nu börjar jag nog fatta att det ät tävling imorgon! Ska iallafall bli grymt kul!! Det är också lite kul att tävlingen hålls i crawley av den klubb jag tränade i när jag var i England. Becca kommer uppdatera bloggen i helgen medans jag är borta och inte vågar slå på internet på mobilen :p håll tummarna för mig så lovar jag att kicka så mycket ass jag kan!! ;) Puss !

Kommentarer
Postat av: MD

Bra jobbat och grattis!!!

2011-10-03 @ 09:32:21
Postat av: Cissi

Tack!! :)

2011-10-04 @ 15:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0