Updates

Vrålhungrig!! Väntar på att Fredric SEG Gustafsson ska komma så vi kan käka ihop!
Thaiträningen gick faktiskt rätt bra! Kände mig inte så vilsen som jag trodde jag skulle göra :P Första passet var det fokus på fotarbetet, känns i trampdynorna nu om jag säger så. Andra passet bestod i stort sett bara av clinch i olika former. Tungt och det känns något sjukt i nacken just nu kan jag lova! Tror mitt huvud väger typ 10 kg :P Över lag var det mycket fokus på teknik, förflyttning och tajming. Saker som man egentligen alltid behöver träna på!! Imorgon kommer vi jobba mer sparring, kombinationer och fightteknik, kan bli spännande! ;)

Pratade nyss med Mathias! Är ju ett helt gäng från Sverige som befinner sig på Norsk mark och tävlar idag. Vi hade även med många på pallen, Mathias kom 3:a, Oliver 2:a? Daniel 1:a i herrarnas lättvikt, och Dina vann sin klass på damernas sida!! Kan dock tänka mig att tjejerna var lite besvikna eftersom de fick gå matcher med semikontakt då det var för få anmälda i fullkontakten.. Men en grym insats i vilket fall!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0