Tips någon?!

Känner mig riktigt nere idag. Ont i huvud och hals redan när jag vaknade och sedan har det fortsatt resten av dagen. Jobbade morgon och har sedan legat hemma som en sill! Eftersom det uppenbarligen inte fungerat särskilt bra med att bara vila från träning så måste jag prova något annat. Är ledig tills på fredag och hade först tänkt hitta på något, miniresa, roadtrip eller liknande, men har nu bestämt mig för att jag ska försöka göra så lite som möjligt! Bara ligga hemma, försöka äta bra mat och vila så mycket jag kan.
Är jag frisk på lördag kör jag, trots att detta inte ens kan kallas uppladdning!!! Men haken är dock att jag måste vara frisk på lördag! Är det någon som har tips på huskurer eller något som kan vara bra att käka?

Kommentarer
Postat av: Soffan

Honungsshot med vitløk i har jag hørt ska funka! Låter ju riktigt gott också :)

2011-10-31 @ 18:57:02
Postat av: MD

Gå KATA i slow motion tempo ute i friska luften.

Först med överdrivet spända muskler, sedan med "lealösa"



Detta blir bra du vinner på lördag.

/MD

2011-10-31 @ 23:40:46
Postat av: Cissi

Tack så mycket! Tänkte faktiskt prova en vitlökskur idag och se om det funkar!

2011-11-01 @ 08:07:41
Postat av: Cissi

Haha okej, då provar jag det med!! Så länge det finns en chans att bli bättre! :)

2011-11-01 @ 08:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0