Shinjin




Påväg hem från Örebro och shinjin cup! Från Mjölby var det Mårten som skulle tävla och jag gjorde mitt bästa för att agera coach! Det där med att hålla koll på saker är ju min grej ;) Mårten gick sin första match mot en lång kille från Örebro. Örebrokillen strartade offensivt och la press direkt. Mårten jobbade på bra med starka tekniker och kombinationer, men var under större delen av matchen den deffensiva. Efter 2 min var det hiki wake på domslut och därmed förlängning. Mårten hade några farliga jodan sparkar, dock inget som gav poäng. Den andra killen var drivande och vann arbetsseger på domslut. Mårten fick under matchen en hård smäll på knät och valde att inte fortsätta p.g.a blödningen.

Många tuffa matcher, alltid svårt med kontaktnivån på dessa typer av tävlingar. Jag tyckte tävlingen flöt på bra och jag vill tacka Örebro för ett bra arrangemang!

Såg även att jimmie är vidare i VM!!!! Woooho! En av de 32 bästa i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0