Nu tar jag helg! :)



Hade en riktigt trevlig dag igår! Blev nya joggingskor för både mig och Anna och även nya träningsbyxor mm! Alldeles för mycket lunch på chili och tacokväll och hawaii five - 0 med Fredric :)

Denna torsdag började med backintervaller. Fick en chock när jag kom ut, var sjukt kallt! Dock riktigt fint och mysigt höstväder :) Vickade lite på Egeby och har haft simskola och vattenträning resten av dagen. Körde även ett pass CX på lunchen!
Är grymt trött, men det spelar inte så stor roll för nu tar jag helg!! Underbart! :)

Var för övrigt med i en artikel i östgötatidningen, http://ostgota.lokaltidningen.se/cecilia-wallin-kom-hem-med-bronspeng-/20111007/artikler/710139976/2002 ni hittar den här om ni vill kika!
Kan även passa på att säga tack till Mjölby Budoklubb och Budo & Fitness i Linköping för sponsring, eftersom dom inte fick med det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0