Morgonjogg!

Åkte till Fredric direkt efter jobbet igår. Myskväll och thaimat :) mums!! Hade bestämt att jag skulle ut och springa en sväng i morse. Trött, lite småont i halsen (går aldrig över) och helt grått ute! Motivationen var verkligen på topp!! :p men ut kom jag och blev till och med en liten extra sväng, dock inte p.g.à att jag kände för det utan för att jag sprang fel :p ha blev även ett par övningar me trx efter det. Jag har kommit fram till att jag verkligen måste bestämma mig dagen innan om jag ska ut och springa och bäst för mig funkar det att göra det direkt på morgonen. Då hinner jag inte få så mycket ångest över det hela. Kanske kan funka för er med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0