löördag !!

Jobbat och drog till dojon direkt efter det för lite cirkelträning. Lyckats missa varenda pass vi haft denna veckan, men hoppas på att det blir ändring på det!! Kände mig sjukt seg och opepp idag. Gjorde ett tappert försök, men lyckades aldrig tagga till ordentligt. Tror även det berodde lite på att jag käkat för dåligt innan.

Matchen mot Nataliya Koshlina http://www.youtube.com/watch?v=r4u3gLPucVs&feature=feedu
Kommer lite i taget, beror på att jag inte fått några filmer än utan detta är saker jag får från ett par trevliga norrmän som också filmat mina matcher ;)

Var 2 grader när jag skulle cykla till jobbet i morse! USSCH!! Vill ha värme, sol och shorts!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0