Känner stressen !!



Hade en trevlig dag igår. Blev lunch med Naddan på Gusto och en sväng p stan efter det, inhandlade bl.a. lite nya fina nagellack :)
Hade mysonsdag med Fredric på kvällen, tacos och hawaii five-0!

Kändes värre i halsen igår kväll och även idag när jag vaknade.. Blir grymt stressad över att jag inte kan träna och har en tävling om drygt en vecka!! Man vill alltid ha en bra uppaddning och försöka toppa formen, dock är det ju inte alltid så jävla lätt! Grejen är att jag egentligen tror det mesta sitter mentalt. Hur mycket bättre kan jag bli på 1-2 veckor? Fast jag tränar som en galning lyckas jag inte få några enorma skillnader på den tiden, självklart är kondition färskvara, men jag tror inte jag blir en bättre fighter på den tiden. Och inte heller blir jag bättre av att tänka på hur mycket jag "förlorar" de pass jag inte tränar. Måste göra det bästa av de pass man väl tränar och är man sjuk är ju det viktigaste att bli helt frisk! Så jag ska mentalt försöka se detta som en utmaning, göra det bästa jag kan av situationen och tro på mig själv!
Den lediga tiden idag ska gå till att rensa garderoben, tänka sig var roligt!! ;P

Kommentarer
Postat av: MD

Lycka till med tävlingen. Vilka ska tävla för Mjölby?



Ps. Ingen stress nu, feeeel the force Ds.



Mvh

/MD



2011-10-28 @ 14:48:49
Postat av: Cissi

haha tack så mycket!!

damlaget kommer bestå av mig, anna och elin. Herrlaget är fortfarande lite oklart, men som det ser ut nu, johannes + mathias carlsson från linköpng!

2011-10-30 @ 18:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0