Höstgrått..

Kännt mig riktigt seg de senaste dagarna, både mentalt och i kroppen. Höstdeppen och tröttheten börjar komma..
Fick filmen från British idag så har precis kollat den! Kul och nyttigt att se och även fast jag sett det tidigare är det bra att kolla ett par gånger till och reflektera lite över vad man egentligen gör bra och vad som ser ut som skit! Tror jag har lagt för lite tid på det förut, så det är någonting som jag ska ändra på!

Har även försökt skriva upp några punkter som jag vill förbättra och några som jag tror är byggstenar och viktigt att det funkar i min fighting. Ett exempel som jag såg på filmen är att jag stressar igenom många tekniker, framförallt sparkarna. Tror det skulle ge mig mer om jag la ner lite mer kropp, kraft och därmed tid i dom. Försöka hitta avsluten i kombintaionerna helt enkelt!! 

Har varit på Egeby på förmiddagen idag och kört karate med dom! Riktigt duktiga barn, tummen upp för dom!! :) På schemat står nu ett benpass + intervaller på gymmet, simskola och ikväll kommer Fredric! :)



Inte långt kvar tills det ser ut såhär! ;P haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0