Hängig

Hatar verkligen att vara sjuk!! Började få ont i halsen igår efter träningen. Blev bara värre och värre under kvällen + huvudvärk. Jäkligt tråkigt eftersom jag tänkt mig en rolig kväll med tjejerna! Var hos Naddan med trevligt sällskap, käkade taco, snackade, kollade idol. Bestämde mig dock för att inte hänga med ut utan dra hem istället. Det var nog ett smart val eftersom jag hade feber när jag kom hem.
Kände mig lite bättre idag, men fortfarande huvudvärk och jag tror febern börjar komma tillbaka.. Ussch!!

Ligger i sängen och har precis avslutat en film. Ska väl försöka sova snart.. Röj på lördagkvällen, ohhjaa ! :P


2 snygga bilder jag lyckades ta igår ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0