Testar och håller tummarna!

Igår var det full fart hela dagen. Började med ett par idrottslektioner på Egeby, fortsatte till Norrköping för att fixa lite grejer, vidare till simskolan och när jag till slut kom hem var jag ganska seg.

Idag har jag provat att träna lite. Körde ett par backintervaller imorse, färre än vanligt + mer vila. Gud vad tungt det var!! Har även kört ett CX-pass och gått med barnen till simskolan. Just nu har jag kommit i någon matkoma, blev plötsligt astrött! Tänkte ta en powernap innan dagen fortsätter med promme med helene, knatteskutt och förhoppningsvis ett karatepass ikväll. Håller tummarna för att detta funkar, kroppen känns bra just nu iallafall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0