Sparringträning!

Gårdagens träning bev typ gott & blandat :P Ett kort benpass på gymmet, CX på lunchen och avslutade med ett matspass på kvällen ;)

Idag hade jag också lite temp när jag vaknade. Ringde vårdcentralen och fick prata med en jättebra tjej (inte ofta det händer) och fick en tid hos läkaren redan runt lunch. Åkte dit direkt efter idrottslektion på Egeby. Tog lite prover mm och allting såg normalt ut. Försökte prata med läkaren och få svar på mina frågor, han trodde detta var en eftersläntare till hals + febergrejer jag hade förut. Tydligen vanligt. Kan ta ett par veckor oh tränar man under tiden kan det ta ännu längre tid. Dock inte farligt att träna. Så jaa, med det kör vi väl på så gott det går?! 2 veckor kvar till U22, behöver träna och så länge jag håller mig frisk till den tävlingen skiter jag i om jag blir dålig efter.
Nu ska jag snart bege mig mot Linköping för sparringpass, kul!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0