Lyssna på kroppen

Var och pratade med en dietist imorse p.g.a. att jag har problem med tarmen och skulle se om jag kunde ändra kosten något för att slippa ha ont i magen hela tiden. Som vanligt är jag något slags specialfall, och hennes tips var att försöka äta lite mindre fiberrik mat. Där får man för att man försöker vara duktig! Så nu blir det vanlig pasta + vitt ris ett tag framöver så ska jag se om det blir någon skillnad!
Var även nere en sväng i dojon. Gjorde ett försök till cirkelträning som gick sådär. Körde ett varv, kände halsen och la ner. Blev lite skuggfighting/test av olika kombinationer istället. Tycker det är så jävla svårt att känna skillnaden mellan vanligt trött i kroppen och sjuk-trött. När jag gör min planering och har tänkt köra cirelträning 5 varv, så vill jag ju köra 5 varv! blir så halvdant när man ska försöka känna efter, men samtidigt måste man ju lyssna på kroppen.. Det är fan inte lätt när det är svårt!

Deltagarlistor till U22. Jag är anmäld i -65 men ska ligga i -60, så hoppas på att dom fixar det snarast! :P
http://www.u22andcadets.eu/u22/index.php?d=competitors


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0