Härlig start :P

Då var det ny vecka igen! Känner mig på hyfsat humör idag trots omständigheterna! :P
Igår blev det en heldag med Fredric :) Vi åkte en sväng till Ikano, kikade på lite grejer i Norrköping och var på kalas hos farmor. Tyckte ju även gaska synd om mig sjäv, vilket resulterade i alldeles för mycket mat, choklad och tårta :P

Kändes riktigt stelt i foten när jag skulle gå upp ur sängen idag. Det är sådana hära gånger man önskar att man hade ett stillasittande jobb, men icke! Istället var det typ översvämning i omklädningsrummen då det kom upp bassängvatten ur brunnarna och jag och Linda kämpade järnet för att fixa det hela! Helt enkelt en härlig måndag morgon :P
Ska lägga mig och köra lite mage, man får anpassa träning efter sitauation! ;P Och sedan ska jag träffa Clara och Henke för lite Knatteskutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0