Första advent!

Riktigt dålig uppdatering här, men så blir det ibland :p
I träningsväg går det väl sådär om man säger så. Körde lite gym + cyklade förra veckan och det fungerade bra. Foten är fortfarande lite svullen och öm, men försöker att inte ha den lindad så att den får jobba och stabilisera själv. Har haft rätt mycket ont i huvudet senaste tiden och nu tror vi att det är bihålorna. Så igår var jag och shoppade loss på Apoteket så får vi se om det hjälper..

Jobbhelg och rast just nu. Var ute med tjejerna och bowlade igår, riktigt kul!! :) kändes skönt att bara komma bort lite och tänka på någonting annat!

Hoppas ni har en bra första advent!


Kommentarer
Postat av: Anna

Håller alla tummar jag har, plus en eller en annan stortå också, att du ska kunna känna dig fräsch snart. Du har då verkligen otur ibland. Säg till om jag kan göra nåt för att underlätta eller hjälpa till med uppladdning!

2011-11-27 @ 22:28:35
Postat av: Cissi

Tack Anna! :) Ja, när oturen kommer hänger den sig gärna fast vid mig.. Ja, absolut! Får se hur det känns i veckan, eventuellt om du vill hålla lite mits? :)

2011-11-28 @ 13:44:56
Postat av: Anna

Jobbar onsdag och söndag denna vecka, torsdag nästa. Övriga dagar är jag tillgänglig för mitshållning i stort sett när som helst.:) Och så får vi hoppas oturen hänger sig fast vid nån annan ett tag...

2011-11-28 @ 15:56:12
Postat av: Cissi

Okej, super! Då hörs vi av!! :)

2011-11-29 @ 09:37:56
Postat av: MD

För bilhålor är "Sinova forte" (apoteket) djäkligt bra.



Mvh

2011-11-30 @ 13:06:27
Postat av: Cissi

Jag har faktiskt kört med sinova och det har blivit bättre! :) tack för tipset iallafall!

2011-12-01 @ 10:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0