Besviken..



Kändes riktigt hoppfullt när jag vaknade imorse. Hade bestämt att gå ner en sväng till dojon för att prova och köra lite säck och på så sätt bestämma mig för om det skulle fungera att köra imorgon eller inte. Värmde upp och tyckte 3 min skuggfighting kändes tungt, vilket inte är jättebra.. Bestämde mig för att prova säck ändå. Jag hade satt upp en ribba att jag måste kunna köra 9 min säck för att kunna fightas imorgon. Efter ca 1.30 min började det kännas i halsen och bli svårare att andas. Blev så jävla arg och besviken så jag körde på lite till, men när klockan pep slutade jag och gick hem.. Kände ju egentligen redan från början att kroppen inte var okej, men man hoppas så mycket hela tiden. Hoppas in i det sista att det ska fungera! Men ibland måste man också inse att det inte gör det. Känns dock väldigt tungt och tråkigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0