Bergodalbana

Igår startade jag dagen med en 5 km joggingtur. Kände mig som en flodhäst och inte mindre klumpig när jag ramlade! Tur att det fanns mycket löv och barr som gjorde det lite mjukare :P haha Städade och fixade lite hemma och började få ont i huvudet och känna mig sådär. Kollar tempen och har börjat få lite feber igen!! Så det blev ingen mer träning igår.

Kände mig riktigt pigg när jag vaknade upp idag! :) Så jag bestämde mig för att chansa och köra ett body pump pass. Superkul och supertungt!
Eftersom jag inte alls förstår mig på min kropp för tillfället när den går i bergodalbanor upp och ner har jag bestämt att jag ska kolla vilopuls och temp varje morgon. Förhoppningsvis kanske jag kan bli lite bättre på att se när topparna uppåt börjar komma då? Vet inte, men värt ett försök!

För övrigt måste ni kolla detta! Jag höll verkligen på att dö när jag såg det!!!! Tror inte Kamil visste vad han gjorde när han lånade ut sin lägenhet till Darren och Alan! :P hahaha
http://www.facebook.com/photo.php?v=10150369867345353

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0