20

Idag är ingen vanlig dag för idag är det min födelsedag! Hurra Hurra Hurra! :)

Har haft en jättemysig morgon. Vaknade runt 6 och kände lite pirr i magen, kommer nog alltid vara så! :P Blev grattad av mamma och Becca! Räkmackor hör ju familjetraditionen till, så det blev frukost och paketöppning tillsammans i mitt rum :) Har legat och kollat film + ätit skumtomtar ;P haha
Fick även ett kort av min kära syster där det stog att hon hoppades att jag skulle få en riktigt bra, jobbfri födelsedag, d.v.s. att hon tar mitt jobbpass! Söt hon är!! Så nu är jag tydligen bokad av mamma från lunch, vi ska bara umgås lite och efter det har Fredric bokat min kväll. Spännande!! ;)

Puss på er !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0