varför?

Har varit en jäkligt slapp dag idag. Var ledig så tog en sovmorgon :) Blev tåget hem från Norrköping, käk och lite sparring med Patric på gymmet. Ganska lugn och lite mer teknisk fighting. Fick frågan varför jag t.ex. slår som jag gör? Varför gör jag på det sättet och finns det något annat sätt som kanske är mer effektivt? Väldigt ofta gör man saker bara för man har blivit lärd att göra på ett visst sätt eller att man har lagt sig till med en vana att göra på ett speciellt sätt. I många fall kanske det inte alls är det bästa? Jag är en sådan person som gärna bara gör saker utan att tänka så himla mycket på varför jag egentligen gör det. Ibland är det viktigt att även hitta en förklaring på varför, annars finns det ju ingen anledning att fortsätta på det sättet? Aja, nu rör jag nästan till det för mig själv men tror det är viktigt att ställa dom frågorna till sig själv ibland! Nu blir det promenad med syster yster och ikväll håller jag fightpass + nybörjarpass! Kanske ses på träningen?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0