Spontanfika

Jobbade morgonen idag. Drog sedan till dojon och jobbade lite säck, men kände mig asseg så det blev inte mycket av det passet. Var inte alls någon bra träningsdag idag. Körde Mats pass ikväll också och då brukar jag kunna tagga till rätt bra, men icke! Var som en seg jävla sköldpadda med superkorta hamstrings :P Härligt!
För övrigt var jag och fikade med en "okänd" kille från Danmark idag. Träffade honom på jobbet och han frågade om jag ville ta en fika och gav mig hans nummer. Kände mig först lite fundersam men sen tänkte jag att varför inte? Kul att någon för en gångs skull är lite spontan och framåt så varför inte uppskatta det liksom? :) Var iallafall riktigt trevligt och kul att höra hur andras liv ser ut (även världen utanför mjölby liksom) :P


Kommentarer
Postat av: Patric

Låter som att du skulle behöva en ordentlig sovmorgon, samt öka intaget av BCAA och EAA.. Testa även att köra 3-5 protargo varje dag, även om du inte tränar. ska du åka med oss ner till borås/gbg redan på fredagen, så har du bara en halvtimmas resa på matchdagen!? Vi kanske borde ge dig en massage i veckan som kommer också...

2011-05-12 @ 23:10:38
Postat av: Cissi

okej. jag ska ta sovmorgon på måndag! :P yees boss, fixar det! ;) massage låter som en superbra idé tycker jag! säg till när du har tid :) som jag sa sover jag nog gärna hemma och åker ner på lördagen. ses imorgon !

2011-05-13 @ 23:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0