Smart val

Skulle faktiskt vilja tacka mig själv för att jag för en gångs skull gjorde ett riktigt bra val, att inte springa blodomloppet! Flera på jobbet som skulle springa och frågade om jag ville med, är ju bara en mil. Jag har fan inte sprungit en mil i hela mitt liv! Inget jag känner att jag längtar jättemycket efter heller faktiskt. Var ute och sprang "joggade" en sväng i förmiddags på ca 4 km och trodde seriöst jag skulle dö. Tycker det är så sjukt tungt att springa och idag kändes benen som stela stockar. Så är väldigt tacksam för att jag stannade hemma och jobbade istället för att ta självmord! Nu ska jag bädda ner mig i sängen och sova :) God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0