Powernap is the shit!

Jaha då var det redan torsdag. Sjukt vad tiden går fort ibland. Har jobbat idag och efter det blev det springintervaller och sparring med Patric. Brukar ju passa på att springa i skogen, men kände inte riktigt för att dra hem, springa och sedan ta mig tillbaka till badet så det fick bli bandet idag. Värmde upp och körde sedan 15/15 sek intervaller i totalt 9 min. Sjukt hur jobbigt det är! Kom iallafall näst intill upp i maxpuls, vilket är bra :) Saprringen kändes faktiskt också rätt bra. Alltid kul att jobba med Patric, finns nog ingen människa som har så mycket nya idéer och teorier hela tiden. Var helt slut när jag kom hem så la mig och sov en halvtimma. Grymt skönt! Visserligen blir man lite seg, men samtidigt känns det som man fylls upp av massor med ny energi. Nu ska jag byta om och ta mig ner till dojon innan jag får löpa som vanligt :P
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0