Måndag

Nu börjar även denna dagen lida mot sitt slut. Har varit rätt seg och trött idag, jobbat och hållt fightpass är väl ungefär vad jag åstadkommit. Försöker ladda ner rm filmerna från servern och det går helt oroligt seegt! Hade lyckats komma upp i drygt 50% förut när internet la av. KUL! Så nu är jag uppe på 23%, yey! Blir nog att titta på dom imorgon istället helt enkelt :P Var ju på Liseberg igår med Becca, Fredric och Patric! Alltid kul med karuseller, blir dock alltid lite besviken på att jag aldrig lyckas få det där pirret i magen längre. Åkte iallafall atmosfear som var det nya startskottet i år ;) Hann även flöta i mig lite Ben & Jerrys och choklad, men ibland får man lov att äta skit också :P Bilder från helgen kommer upp när jag lyckas få tag i Fredric!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0