Hej snö?!

Idag har jag varit nere i dojon och jobbat lite säck, slag med gummiband + spänsthopp. Martin har hittat min gamla träningsskiva så lyckades faktiskt tagga till rätt bra idag, till skillnad från gårdagen då jag var sjukt opepp! Passade på att prova min nya pulsklocka :) Eftersom jag inte har någon aning om hur "hårt" jag brukar jobba tänkte jag att det kunde vara intressant att se vad jag i genomsnitt ligger på i puls när jag t.ex. jobbar säck. Visade sig att gummiband och säck låg på i stort sett samma arbetsnivå. Låg någonstans mellan 80-90 % av max och största delen var mellan 85-90 %. Så nu vet jag det och kan därför försöka pressa på lite mer nästa gång!

För övrigt vill jag slå ett slag för omeletten som måste vara en av de smidigaste maträtterna och samtidigt ganska gott! (Åt just omelett därför jag kom på det) :P Annars väntar jobb resten av dagen och till råga på allt har det precis börjat snöa?! Det är fan maj! Ibland undrar man varför man bor kvar i detta land alltså! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0