Grattis Albin!

Idag har jag varit lite depp. Var nere i dojon och skulle köra säck i förmiddags och lyckades vricka till foten när jag skulle ta ett steg åt sidan. Seriöst, hur fan lyckas man?!! Blir så jävla irriterad på att jag är så grymt klumpig. Alltid ska det vara nåonting. Hade ju varit kul att kännt sig hel nu inför RM, men jag har ju börjat någon ny trend att alltid fixa till någon skada innan tävling och den trenden verkar ju hålla i sig. Hade planerat utflykt med mammsen idag, men blev att ligga i trädgården med benet i högläge och ha picknick där istället :P Känns iallafall mycket bättre redan så det ska nog inte vara några problem, men blir ändå fruktansvärt irriterad!

Vill iallafall säga stort grattis till vår kära Albin som fyller 18 idag! Han har ju även gjort början på sin nya tatuering idag, blir snyggt! Grattis Grattis !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0