Finbesök

Dagen började med en ganska stark ångest då jag ställt klockan för att ge mig ut och springa intervaller innan frukost + jobb. Efter att ha snoozat ett par gånger lyckades jag iallafall ta mig upp och pallra mig iväg till måndalen. Väl i skogen märkte jag att jag glömt ipoden! Bra jobbat! Fattar inte att jag inte märkte att jag var utan musik innan, men var som sagt lite trött :P Jobbade iallafall 15/15 sek intervaller i 9 min + 4 varv i lejonbacken. Kändes bra när det var över! Resten av dagen har det varit jobb, solning och fick även hoppa in och köra kvällens pass. Hade besök av både Josefin från Linköping och Mattias från Huskvarna :) Superkul när lite nytt folk kommer och hälsar på tycker jag :) Nu har jag käkat upp mina äggmackor och sänger väntar. God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0