Ego pysseldag

Idag har jag typ tagit hand om mig själv. Tränade lite på fömiddagen, blev lite skuggfighting + boxning med gummiband. Har sedan fått en rejäl massage av Patric. Kan väl inte påstå att jag var nära att somna, snarare närmre att skrika högt. Men kändes som det var välbehövligt och kroppen kändes fin efteråt! Har solat en stund, gått en ordentlig promenad + lagat mat med Becca :) Nu tänkte jag måla naglarna och fixa ögonbrynen innan det blir att lägga sig och slappa framför en film ;) Ibland har man det fan rätt bra!

Jag vet att jag är bäst på att ta kort! Ska iallafall föreställa kycklingfilé med bulgur, sallad och champinjoner. Var nog godare än det ser ut ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0