1 Maj

Gårdagens kväll bjöd på grillning som planerat. Drog sedan vidare till folkparken där det var asdött och åkte därför till folkets park istället. Där fanns tivoli, en liten marknad mm. Dock fanns det bara en pytteliten brasa, riktigt besviken på Norrköpings brasa + fyrverkerier! Lyxade iallafall till det med lite remmar. Hade lovat syster att köra henne från en fest i Norrköping till station så vi åkte dit en sväng och hälsade på folket där innan vi drog hem.
Idag har jag, Fredric och Emmie varit och shoppat lite. Fredric köpte lite fina tröjor på Carlings och jag köpte pulsklocka och nya rakblad till min rakhyvel. Hatar att köpa tråksaker, men är faktiskt nöjd att jag inte köpte något skit jag inte behövde :) Var sedan och tittade på motorcykeltåget. Planerade att titta på biltåget också men det började spöregna så vi tog istället en löprunda hem. Käkade, la oss under en filt och kollade en film :P
För övrigt känns knät bra. Är lite ömt och har blivit blått, men är troligtvis ingen fara iallafall. Skönt! Kör en extra vilodag idag i vilket fall, kan behövas! Nu ska jag tillbringa resten av kvällen med min älsklings mupp !
Fina bilder med kanon kvalité ;)

Kommentarer
Postat av: Josefin g

Låter som en härlig Valborg! Själv jobbade jag som vanligt... Härligt att höra att knät är bättre! Blev lite orolig. Ses på torsdag då jag gör ett nytt besök hos er är det tänkt



Stora kramar!

2011-05-02 @ 11:50:46
Postat av: Josefin g

! Och en fin första maj också för den delen ;D

2011-05-02 @ 11:52:12
Postat av: Cissi

Okej, hoppas det gick bra på jobbet! Ja tack så mycket! Blev ganska orolig själv som du kanske märkte :P Gud vad kul att du kommer på torsdag! Då ses vi då! Tack detsamma ;)

2011-05-02 @ 16:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0