Vill du ligga med mig då?

Varit en riktigt skön dag! Jobbade morgon och körde därefter ett mitspass med min sjöstjärna! Härligt att han är hemma igen, dock lite för brun för min smak ;P haha Blev lunch i trädgården och sedan en ganska lång powernap + solning på det. Underbart ;) Kan ju dock tillägga att det spöregnar just nu! Men jag behöver inte gå ut mer så för min del spelar det ingen roll.
Denna jävla låten går fortfarande på repeat i mitt huvud! Har gjort det hela helgen och den har tydligen tänkt att fortsätta, härligt!


Stockholm


Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha, sorry 'bout that, men om det är nån tröst är du inte den enda som drabbats. Rena viruset...;)

2011-06-20 @ 20:25:11
Postat av: Cissi

Haha skönt att jag inte är ensam! ;P Ja, helt sjukt vad den sätter sig på huvet!

2011-06-20 @ 21:44:10
Postat av: Josefin G

Helt galet! Trodde de hade släppt igår men så självklart dök den upp på radion påvägen hem från träningen. Gah! Inte igen....

2011-06-21 @ 10:27:55
Postat av: Patric

Med det här vädret vi har nu så bleknar jag nog snart ska du se :( Känns i kroppen att den inte va van vid rörelserna

2011-06-21 @ 14:08:44
Postat av: Cissi

Haha fan vad kul! Ja, helt sjukt vad den sätter sig!

Joo det är sant, fast du äger ju faktiskt ett solarie?! ;p haha okej, men det är ju skönt att det känns när man tränat! ;)

2011-06-21 @ 16:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0