UPDATE FRÅN TÄVLINGEN!!

TJA TJA BLOGGEN!
som ni förstår är det inte eran kära Cecilia Wallin som skriver i denna stund, utan hennes bedårande syster.
helt fantastiskt om du frågar mig. jag har lovat att skriva lite resultat så ska väl hålla vad jag lovar.
Har fått beskedet att Cissi gick sin första match. Kände sig både starkare och bättre men förlorade efter förlängning, så där fick resan sitt slut. Den svenska kollegan och konkurrenten Rebecca förlorade även hon sin första match. Sara som går en annan viktklass har jag dock inte fått något besked om.

To be continue....


Kommentarer
Postat av: Anna

Finfint med rapportering, men nu vill jag ha en mer utförlig rapport. Funkar iofs telefonledes eller lunchdejtandes också. Snart dags för det igen va? Brukar ju kunna vara trevligt.:)

2011-06-28 @ 00:36:18
Postat av: Anna

Rapportering i all ära, men jag vill ha mer utförlig rapport av fightern herself. Funkar iofs telefonledes eller över en lunchdejt också. Brukar ju kunna vara himla trevligt. :)

2011-06-28 @ 00:38:36
Postat av: Cissi

haha jag har gjort ett försök till det nu! ;) absolut! det får vi ta, även en mat-snack-film kväll! :)

2011-06-28 @ 13:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0