SOL

Älskar vädret! Har varit 2 toppendagar sedan jag kom hem :) I måndags jobbade jag morgon, drog sedan till Naddan och låg vid poolen större delene av dagen. På kvällen tog vi en promme med vår älskade Helene som kommit hem från UK!! Känns underbart att du är hemma igen!
Igår jobbade jag också morgon. Gymmade för första gången på väldigt länge. Förutom att jag kände mig lite lost var det faktiskt kul! Blev sedan en sväng till Vadstena med tjejerna för att fira Ebba och Julia:s 20-årsdag! Körde minigolf, hade picknick och drog sedan till Lycketorp för käk, poolbad, kubb mm. Trevlans värre ;)

Ska ut och lägga mig en stund nu innan träning och jobb !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0