Sjuk :/

Igår var det jobb och på kvällen träffade jag Fredric :)

Vaknade ett antal gånger inatt av att jag hade kramp i magen. Gjorde verkligen sjukt ont. Runt 4 fick jag springa till toan för första gången och spy. Låg död hela förmiddagen och spydde som en kalv. Fick sjukanmäla mig och ligga hemma i soffan resten av dagen istället. Man blir ju inte jättepigg när man inte får behålla varken mat eller vatten. Det börjar dock kännas lite bättre, så hoppas det kan fortsätta så!
Hade lite planer jag sett fram emot idag och imorgon, men blir inget med det. Hade också verkligen behövt träna. Ska försöka komma iväg på sommarläger i Stockholm i helgen och sedan är det ju swiss redan nästa helg! Får ångest över när jag tänker på det, men man blir ju inte starkare och bättre av det? Bara gilla läget och försöka bli frisk helt enkelt. Har kommit ut en preliminär lottning http://www.swiss-open.info/swiss-open/ausschreibung---applicationform-swiss-open-2011/draw---auslosung-swiss-open-2011/index.html Är säker på att det kommer bli en del intressanta matcher!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0