Rörigt värre

Gårdagen bjöd på sjukt fint väder! Sisodär 28 grader i skuggan när jag kollade hemma, det ni ;) Blev jobb, gym, solning + snack med becca i trädgården och pass på kvällen.

Dagen till ära blev det intervaller i lejonbacken. Hade lite ont om tid innan jobbet så körde bara backe, men hann bli rätt jobbigt ändå. Sjukt effektivt i varje fall! Har sedan jobbat större delen av dagen. Fick prova functional moves på rasten, vi börjar med det passet om typ 2 veckor. Faktiskt både kul och jobbigt! Höll även lite vattenträning på kvällen :) Tog en liten promenad när jag kom hem, kände att jag behövde varva ner. Hjälpe väl lite men börjar bli lite stressad nu ändå! Grejen är nämligen att jag bokade en resa till Schweitz i morse. Har ju tänkt att tävla i Swiss Open 25 juni och det har varit en rad olika turer vilka som ska dit och inte. Nu var iallafall tanken att jag skulle dit med några från GKK. För det första gick biljetten upp drygt 1000 spänn medans jag bokade!! Har man flyt eller?! Blev jävligt irriterad, men eftersom dom andra redan bokat det flyget så var det ju bara att gilla läget. Nu är problemet at jag har en biljett men är inte anmäld, och har hört att anmälningen går ut idag?! Hoppas verkligen det inte är så. Har mailat runt lite folk, så jag skulle vilja uppmana alla att kolla sin mail lite oftare!! Kan faktiskt vara jävligt viktigt ibland. Aja, vore ju så mycket enklare om jag bara kunde anmäla mig själv, men nu är ju inte fallet så. Håller helt enkelt tummarna för att det löser sig :P



Swiss Open Junior 2009 KILL! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0