Nationaldagen

Kan börja med att gårdagens kväll var riktigt trevlig! Sällskapet bestod av Fredric, Sofia, Naddan, Julia, Alex och Emma :) Blev grill och chill hos Naddan, grymt värt!

Idag har jag varit ledig. Tog sovmorgon och drog sedan en sväng till gymmet. Har hängt på Lundby och solat och badat med Becca, Fredric och Sofia större delen av dagen. Verkligen underbart väder! Hade tänkt att hålla fightpass men eftersom det inte kom något folk fick det bli säck för min del.. Kom hem till asgod mat! Grillat kött, klyftpotatis och tzatsiki. Fredric hade till och med gjort en lite nyttigare variant av blåbärspaj till efterrätt. Ibland är han för gullig!





Kommentarer
Postat av: Anna

Verkar riktigt nice! Är det den nya klänningen Ann har på sig? Snyggt.



Behövs det sparras, hållas säck eller mitsar så kvarstår erbjudandet om att agera träningsredskap. :) Btw, tycker lördagen blev lyckad, strålande idé av dig där. Synd bara att jag inte fick med mig Kompis hem. ;)

2011-06-07 @ 01:06:28
Postat av: Cissi

Haha ja det är det :)



Tack så jättemycket! Jag ska försöka planera upp träningen lite inför veckan och kolla schemat så hör jag av mig! :) Ja, jag tycker faktiskt också det blev bra :) (våran idé kanske) :P haha Ja eller hur! Får försöka igen nästa gång hon hänger med ;)

2011-06-07 @ 09:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0