Kick ass!

Sjukt hur fort tiden går ibland! Imorgon bär det av till Schweitz. Åker Swebus till Landvetter och möter upp Rebecca och Jörgen där. Flyg till Amsterdam, lunchpaus där i ett par timmar och sedan vidare till Zurich där vi möter upp Sara. Tror vi skulle ta tåget därifrån till Stans. Herregud, blir ju trött bara av att tänka på det :P haha
Jobbade morgon idag, resten av dagen har gått åt att packa, fixa och skriva ut sisodär 10 000 papper! Dom borde helt klart göra någon smidigare variant av Online Check In grejen. Att jag sedan ska med 3 olika bussbolad gör ju inte saken smidigare :P haha Nog om det. Känner mig annars väldigt pepp inför resan och det ska bli riktigt kul! Har försökt kolla upp startfältet lite och det är helt klart många bra fighters. Alla tävlingar är ju lite extra tuffa eftersom det är VM år. Att Midori är hedersgäst på tävlingen gör ju inte heller att det blir en lägre nivå. Taktiken 100% från start helt enkelt!
Rebecca (syster yster) har lovat att försöka skriva något resultat på bloggen medans jag är iväg. Så vill ni veta hur det går är det bara att ha lite koll här ;)

Håll tummarna! Lovar att göra mitt bästa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till på tävlingen och glad midsommar!

2011-06-23 @ 21:44:25
Postat av: Cissi

Tack detsamma! :)

2011-06-24 @ 05:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0