Taggad !

Har lagt upp en liten plan för träning/viloperioden framöver. Kommer dra ner på träningen lite nu de 3 veckor som är kvar till semestern. Mest bara försöka underhålla det jag har. Drar ju sedan till Malaga 1 vecka, är hemma 1 vecka (troligtvis i stugan eller något med Fredric) och sedan 1 vecka sista minuten med Sofia. Har tänkt att köra viloperiod under dessa veckor. Har kännt av kroppen varit lite trött på sista tiden så jag tror jag behöver ett break. Då kan man träna om man känner för det, men behöver inte känna något tvång med träning och vad man får och inte får käka. Efter det drar vi igång med hårdträning och första tävlingen blir nog British Open den 1 oktober. Eventuellt lag RM beroende på när vi lägger det och U22. Låter som en bra plan tycker jag!

Är taggad inför kvällen! Ska spanderas tillsammans med Helene och Naddan. Blir grillning, drinkar och utgång! ;) Grymt länge sen så nu är jag fan värd det!

Yoo !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0