Norrköpingshäng

Lever fortfarande! Fredagskvällen var trevlig! Hade det supermysigt med god mat, drinkar och massa tjejsnack hos helene ;) drog sedan in till ågatan. Blev som vanligt lite besviken och irriterad på folket ute.. Fan vad mycket roligare det är att gå ut utomlands! Igår var det jobb och sedan drog jag, Fredric och audin med gasen i botten till Norrköping. Mötte upp kaj och ian vid bion för att se transformers! Verkligen sett fram emot att se sen! Kan intyga att början var bra, sedan lyckades jag somna till en stund (inte p.g.à att filmen var seg, jag var bara så jävla trött). Efter det var det liksom lite svårt att komma tillbaka i filmen samtidigt som ögonlocken vägde bly :p sånt som händer! Jag och Fredric ska troligtvis snart dra och köra beach volley och efter det blir det en sväng på gymmet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0