Härliga fredag

Igår var det mycket folk på jobbet, riktigt kul! Dock fick jag köra operation grodjakt på morgonen när jag skulle bottensuga poolerna. Fötsökte först få upp honom med spadar men eftersom jag helst inte ville ha honom på mig och han sprattlade som fan hämtade jag en hink. Då simmade han iväg så jag fick springa runt efter honom i poolen en stund innan jag fick tag på honom. Patric släppte ut honom i svartån så där har han nu sitt nya hem :P haha Tränade igår kväll och det var kul! Har ju typ missat alla sommarträningar så det var verkligen på tiden.

Idag är jag ledig! :) Blev en jättelång sovmorgon och sedan en löparrunda. Sitter nu och käkar det sista av frukosten (vet att klockan är 12) :P Så jag hinner väl lagom käka upp innan det är dax att dra och slå lite på Patric ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0