Wroclaw, here we come !!

Då var man påväg! Sitter på ett x2000 till Stockholm!

Måste säga att det är lite blandade känslor för tillfället. Känns tråkigt att uppladdning varit dålig och att inte vara förberedd. Samtidigt tycker jag alltid det är kul att tävla! Var nere och körde lite mits med anna igår och det kändes bra. Väldigt jobbigt men ändå bra! Skönt att få lite pepptalk också :) så nu har jag lovat att fokusera på det positiva, inte ställa för höga krav på mig själv, ta fram all vilja jag kan hitta och ge 110% !! Tycker det låter som en bra plan!

Blir att träffa Torbjörn och Simon på Arlanda och "samflyga" med dom! :) tycker vissa flygbolag borde skärpa sin tydlighet lite! Hur svårt kan det vara att skriva ut en tydlig bagagelista med vikt och mått?? Jaja, vi får väl se hur det går för min väska :p

Hoppas ni får en toppenhelg och håll tummarna! Puss på er !!


Kommentarer
Postat av: Anna

Go go go! Håller alla tummar jag har. Vilket iofs inte är så många, men du fattar. :)

2011-12-02 @ 13:55:04
Postat av: MD

+1

2011-12-03 @ 11:50:12
Postat av: Sofia

Haha, du och dina viktproblem med väskor. Lycka till! Håller tummarna och väntar spänt på updates :D

2011-12-03 @ 14:00:05
Postat av: Steffen

Gratulerer med flotte resultater i dag Cecilia!



Jeg fikk sett kampene dine LIVE!



Osu! -fra Norge =o)



Steffen.

2011-12-03 @ 18:31:54
URL: http://www.haukis.com
Postat av: Cissi

Tack! Gick ju faktiskt över förväntan :)

2011-12-04 @ 19:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0