Wooho!

Idag firar vi första dagen utan feber! Woo!! Man får vara glad för det lilla ibland :P Inte för jag haft hög feber förut heller direkt, men att man har feber säger ju ändå att det är något skit i kroppen. Är så grymt träningssugen!! Har dock lovat mig själv att jag ska vänta en stund till innan det blir någon träning. Tror ju att detta är samma skit jag hade förut = blev aldrig av med skiten helt, troligtvis p.g.a. att jag inte väntade och vilade tillräckligt. Bättre att vänta ett par dagar extra än att förlänga det ännu mer. Det låter väldigt förnuftigt och smart, dock svårt att följa, men jag ska göra mitt bästa!

Ska baka lite julgodis nu, åka förbi farmor en sväng, HLR utbildning med jobbet i eftermiddag och ikväll kommer Fredric :) Hoppas på en bra dag !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0