Team Sweden !



Jag lyckades som vanligt inte ta särskilt många kort själv, så kommer mer bilder när jag fått av dom andra!

Lite extra om resan..
Min väska kom med utan problem (Sofia). Dock ville den inte riktigt komma fram. Stog på flygplatsen i Wroclaw och skojjade om att min väska kommit bort, och ja, såklart har den ju gjort det!! :P haha Fick ett samtal 20 min senare om att den var kvar i Warsawa och skulle komma fram till kvällen. Tur det! Detta gjorde bl.a. att nummerlappen på gin inte kunde sys på, utan jag fick en nål och tråd och skulle försöka med det själv. Gick väl sisodär. Först trasslar tråden ihop sig som en stor jävla boll och när jag sedan tryckt sönder min tumme och fått till ett stygn går nålen av på mitten. Good work! Det här med pilliga saker är väl inte riktigt min grej :P
För övrigt grymt kul att vi var ett helt team som tävlade! Blir mycket roligare + att det är riktigt bra för Sverige. Och alltid lika trevligt att dela rum med Sara, superskön tjej!! :)

Kört ett sparringpass ikväll. Var sugen på att kunna köra på utan att vara så rädd för att bli skadad (är ju livrädd när man ska och tävla). Tyckte att kroppen kändes rätt bra innan, men den var nog inte riktigt så bra.. Kände mig en aning mörbultad efteråt :P Hoppas på att en lång skönhetssömn ska fixa till det! ;)
Natti !!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha wow, måste vara första gången!

2011-12-07 @ 13:25:50
Postat av: Cissi

Haha inte riktigt, men det är ju inte ofta jag åker med "för lite" vikt i väskan ;p helene har för övrigt fixat förköp till juldagen!! Nice :)



2011-12-07 @ 22:36:52
Postat av: Sofia

Haha nej, och det är inte ofta du bara kan ha ett lager kläder på dig! Ja hon sa det, det blir ju kanon :D

2011-12-08 @ 22:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0