Hjärta eller hjärna

Magnus brukar ibland prata om att det är vanligt att man fightas med hjärta eller hjärna. Självklart gör man lite både och, men ofta mer med ett av dem. Jag har verkligen kommit fram till att jag fightas med hjärtat! Kanske inte alltid så tekniskt och genomtänkt men jag vet att många av mina avgöranden är p.g.a min vilja. Att jag helt enkelt är den som vill vinna mest! Det är faktiskt ganska intressant och bra att veta vilken typ man är. Så det tycker jag att ni också borde ta reda på!! :)

Angående u22 så var jag från början lite skeptisk till att Polen som arrangörer skulle nå upp till den höga nivå Litauen haft när de arrangerat de två tidigare åren. Men Polen hade verkligen slagit på rejält! Vi hade ju 2 cadetter från Sverige som tävlade på fredagen. Innan finalerna var det t.ex paus för fyrverkerier och inga dåliga sådana!! (enligt dom som var där) lördagen var också jättebra ordnat, 3 mattor, bra tempo på tävlingen, fina pokaler och pampig arena med blomarrangemang mm! Det enda som dom faktiskt inte lyckades med var sayonarapartyt, vilket var synd när dom gjort allting annat så bra! Men vi tog oss in till stan och hade jättekul ändå ;) så stor tumme upp för Polen för ett jättebra arrangemang!!


Kommentarer
Postat av: Andreas Almén

Grattis Cissi, grymt jobbat! Mycket imponerad av tre raka pallplatser på U22 :-)



MVH

Andreas

2011-12-05 @ 10:21:11
Postat av: Cissi

Tack så mycket Andreas! :)

2011-12-05 @ 22:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0