Helgen

Har varit en bra och ganska fullspäckad helg! I fredags blev det som sagt lite julshopping med Fredric. Lördagen började med Knatteskutt och fortsatte med träning och styrelsemöte i dojon. Träningen kändes faktiskt riktigt bra! :) Kul pass och trots att min form inte är på topp kändes det som jag iallafall lyckades pressa ut det som fanns. Tror även längden på passen har ganska stor betydelse för min del. Jag blir så lätt ofokucerad och jag hatar när man kallnat till, kommit ner i puls och sedan ska dra upp tempot igen. Perfekt med max 1 timmas träning för då orkar jag hålla hyfsat tempo hela tiden!
På kvällen hade jag kalas! :) Blev tjejmiddag på badet, lekar, fix och utgång i Linköping. Trevligt värre! Kanske ett par shots för mycket, men glad var jag iallafall hela kvällen!
Slappardag igår. Promenad, julmarknad, god mat och ett par timmars jobb.

Kommer mer bilder ikväll om min dator är på bättre humör! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0