Balansplatta ??

Kan börja berätta att jag fick se transformers i 3D på Fredrics nya tv igår! Coolt !
Var ute och joggade en sväng i förmiddags och körde lite trx på det. Detta var första gången jag sprang sedan jag stukade foten. Känner fortfarande av det lite, men jag joggade en ganska kort sväng så jag kände att jag hade kontroll hela tiden. Brukar ju inte bli så bra på den fronten när man blir trött. Försöker också köra på jämnt underlag till en början!
För att stärka upp mina halvtaskiga leder jag uppenbarligen har tänkte jag stå lite på balansplattan. Har ju gjort det tidigare gånger också, är typ det tråkigaste jag vet, men nu har jag lovat att jag ska göra det ändå! Gör ett första försök imorgon ;)

Bjuder på en grymt snygg bild som vi kan passa på att tacka Steffen för! ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0